петък, 4 септември 2009 г.

Рошавите питчици


В поредната главоблъсканица за нещото с което ще вечеряме се сетих за тях-рошавите питчици. Това бяха едни малки странни топченца от лепкаво тесто, доста лесни и бързи за направа, намиращи се в почти всеки тефтер с рецепти на нашите майки и баби. Продуктите се намираха във всеки уважаващ себе си хладилник. И така вече бях решила. Извадих от хралупата на хладилника кофичка кисело мляко и сирене. Подготвих купата за бъркане, залепих с магнитче листчето с рецептата на хладилника и започнах да слагам по ред продуктите:
1 кофичка кисело мляко
2 чаени лъжици сода
300 грама сирене
3 чаши брашно
Преди да сложа брашното, се зачудих, нещо много обикновени ми се виждаха. Отворих отново хладилника, вътре ми намигаше почти привършено бурканче лютеница. Освободих го от съдържанието му и добавих по малко босилек, риган и сол.  Три наситнени склидки чесън бързо отидоха при другите продукти в купчинката. Сложих брашното и започнах да бъркам. Стана доста гъсто тесто, точно както пише в рецептата. Започнах да нареждам малки рошави топченца в тавата помагайки си с лъжица, боцнах на всяко по парченце масло за разкош. Сложих ги да се пекат на 200 градуса в затоплената фурна.
Бях забравила колко бързо стават. Скоро се разнесе невероятно ухание. Малките рошави топченца се превърнаха в дебелички зачервени питчици. Тези малки пухкави уханиенца доста се понравиха на моите мъже. Надявам се и на вас да ви харесат.

2 коментара:

  1. Много впечатляващо !!! Поздравявам те за питчиците , и аз ги направих подобни , стават много хубави ! Много ми хареса стила на представяне на рецептата ! След изчитането и питчиците от снимката взеха да ми говорят .....:)Браво! Браво! Продължавай.......

    ОтговорИзтриване
  2. Много мило, Лиле! Благодаря ти много за хубавите думички!

    ОтговорИзтриване

Търсене в този блог