вторник, 6 декември 2011 г.

Пикантни хапки с маслини

Хапките са хрупкави отвън и меки отвътре. Правих ги за рожденият си ден. Затова бих казала, че са и празнични. Поздравявам  всички именници, рибари, банкери и лапни - шарани!

Хапките се приготвят така:
 В 100 мл. олио са запържва 100 г. лук. Добавя се по щипка босилек и щипка чили.
 В 100 мл. кисело мляко се изгася 1 ч. л. сода. Добавя се лука с олиото. Също така 50 г. маслини, 1\2 ч.л. сол .100 г. грис и 100 г. брашно

 Сместа може да се изсипва свободно с лъжичка в тава върху хартия за печене или в тава за мъфини с хартиени капсули.
Да ви е сладко!

8 коментара:

  1. Ей, Кате, много ми харесват! Пък и с маслини, направо се чувствам длъжна да ги опитам!

    ОтговорИзтриване
  2. Пепчо, у дома много ги харесаха, надявам се и на вас :))

    ОтговорИзтриване
  3. Ох,каква вкусотийка само ммм...

    ОтговорИзтриване
  4. Това е чудесна идея, Кате
    и на мен много ми харесват.
    Честит, вкусен и хубав Никулден!

    ОтговорИзтриване
  5. Хм, значи съм изпуснала РД-то, така излиза!
    С пожелание за здраве и много късмет!
    И хубаво изкарване на празника на всички пернати вкъщи :)

    ОтговорИзтриване
  6. Чудесна идея, Кате :)
    Честит празник и хубава вечер!

    ОтговорИзтриване
  7. Диана, благодаря! Ина, рожденият ми ден е на незабравима дата 15 септември :)) Дани, благодаря! Прекрасен ден, дами!

    ОтговорИзтриване

Търсене в този блог