вторник, 13 декември 2011 г.

Кюфтенца с грах на фурна

Лесно и много приятно ястие.
Необходими са:
250 грама  кайма смесена с чаена лъжичка чубрица, три супени лъжици ориз и малко черен пипер.
400 грама грах от консерва, 2 глави лук, един средно голям морков, 300 милилитра доматена консерва и 200 милилитра вода. 4 супени лъжици олио и 50 грама кашкавал.
На дъното на съда за печене се разстила нарязаният лук, морков и грах. От каймата се оформят кюфтенца и се боцват върху зеленчуците. Изсипва се  доматената консерва и водата. Посипва се отгоре олиото и се пече до извиране на течността наполовина. Отгоре се настъргва кашкавала и се връща в фурната да се разтопи. Сол не се слага, продуктите са достатъчно солени.Каймата е според предпочитанията.

  Да ви е сладко!

14 коментара:

  1. Така пък никога не съм правила грах, а много го обичам!
    Ще се пробва:)

    ОтговорИзтриване
  2. И на мен не ми е хрумвала подобна идея. Боб с кюфтенца-да, но за грах-кой ти е помислил. Обожаваме грах у дома и кюфтенцата ще са изненада за половинката. Ако има едно лесно навсякъде да ги добавям:)

    ОтговорИзтриване
  3. Кате,....от толкова време не съм готвила грах, а толкова обичам! А и комбинацията на кюфтенцата с настъргания кашкавал , много ми харесва!Благодаря ти за рецептата!

    ОтговорИзтриване
  4. Рецептата хареса и на мен :)...и аз обичам грах ,а кюфтенца кой ли не обича:) ! И Кате , много ми хареса името на блога ти :)...комплименти за идеята !
    Топла вечер прегръдка от мен !

    ОтговорИзтриване
  5. Прекрасна презентация (на снимката) и интересна рецепта. Тази вечер ще я пробвам:)

    ОтговорИзтриване
  6. ivana, благодаря :) Бельо Трявна, благодаря за доверието :)

    ОтговорИзтриване
  7. Exquisita receta me encanta,abrazos y feliz navidad muchas bendiciones.

    ОтговорИзтриване
  8. Весели празници, Кате!
    Бъдете здрави и много щастливи :)

    ОтговорИзтриване
  9. СУРВА ВЕСЕЛА ГОДИНА!
    ЗДРАВЕ И КЪСМЕТ ДА ИМА!
    ДОГОДИНА, ДО АМИНА!

    ОтговорИзтриване

Търсене в този блог