четвъртък, 20 юни 2013 г.

Портокалово пиле

Всяка рецепта за пиле, ме кара да се усмихвам. Рецепта за пиле в Кокошарника, звучи леко
канибалски :)  Мога да ви уверя, въпреки че се самоопределям като тази птица, аз съм човек и нищо човешко не ми е чуждо :)) След като се оправдах, мога да представя рецептата.
 За портокалово пиле е най необходимо да разполагате с едно пиле ;) Приготвяте марината от сока на един портокал, три лъжици соев сос, една лъжица олио, една лъжица брашно, една лъжица мед. Пилето се маринова около половин час, като маринатата се натърква отвътре и отвън. Пилето и маринатата се готвят заедно, затова може да се маринова направо в съда за печене.
 В коремчето се слагат корите от портокала, пилето се обръща с гърдите надолу, завива се с фолио или капак. Пече се след завиране половин час с капак. Обръща се с гърдите нагоре и се запича до зачервяване. Сосът от печенето може да се разреди малко с вода или да се остави както е сгъстен от брашното. На мен ми е доста солен, затова го разредих, подправих с черен пипер.
До кудкудякане!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Търсене в този блог