събота, 3 май 2014 г.

Шприцовани бисквити "Розички"

Тези сладки стават голямо количество. Меки и пръхкави, топящи се в устата. Правят се с формичката за толумбички. Аз избутвам тестото с палец. Може и с шприц. Тестото става и за обикновени сладки изрязани с формички или изпечени като топченца. Рецептата е на майка ми.
2 яйца
1 чаена чаша захар
250 грама омекнала свинска мас
1 чаена лъжичка сода бикарбонат
1 пакетче амонячна сода
2 праха ванилия
около 700 грама брашно
1 лъжица какао
1 лъжица оцет
Яйцата и захарта се разбиват. Добавят се ванилията. Двата вида сода се загасят с лъжица оцет и се добавят. Прибавя се свинската мас. Замесва се по-твърдо тесто, което не лепне. Отделяме топче от тестото и го измесваме с какао. Шприцоваме розички. Поставяме малко топче отгоре от кафявото тесто.


Изпичат се на 200 градуса без вентилатор, и на 180 с вентилатор. Слепват се две по две с мармалад. И се напръскват с разтопен шоколад.

4 коментара:

  1. Как няма да се топят в устата, като са с мас :)
    И аз съм извадила една кутия мас за утре за сладки, Кате :)
    Поздрави и хубави почивни дни!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Значи сме на една вълна, Пепчо :)) Усмихнат ден :)

      Изтриване
  2. Ааа, браво на тебе - подобни вуйна ми ги правеше и наистина се топяха, ще ги пробвам в най-скоро време.
    Пробвала ли си ги с краве масло? Тук съм купувала една мас, която е с друга плътност, нещо не ми хареса

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Пробвах с краве масло, но не е се получи същия резултат. Може половината да е краве масло и наполовина мас, така стават също много добре. Поздрав! :))

      Изтриване

Търсене в този блог