четвъртък, 7 януари 2010 г.

Снежни топки

  Тези сладки са като виното, когато отлежат са най-вкусни и топящи се в устата. Рецептата я взех от майка ми и почти всяка година ги правим с големия ми син за Коледа. Продуктите за тестото са:
-->
1ч.ч. свинска мас-стопена
1ч.ч. непълна олио
1ч.ч. захар
1ч.ч. кисело мляко
1 бакпулвер
ванилия
брашно за средно твърдо тесто.
 От тестото се оформят топчета, като във всяко се поставя малко парченце локум. Изпичат се на умерена фурна. Още топли се поръсват с пудра захар.
 Честита Нова Година на всички приятели.

2 коментара:

  1. Като чуя снежни топки и се сещам за едни, които ядох в Ротенбург (нямат нищо общо с нашенските). Пробвах се веднъж да ги направя, но не особено успешно, което ме подсеща да направя и втори опит.
    А иначе тези са любимите на сестра ми. Баба ми ги правеше с мая, но под формата на пурички. Правила съм ги, но не съм ги качила още в блога си. За разлика от мъжа ми, аз обичам локум в десертите. Любим кекс ми е кекс с локум, но да го правя само за мене си, не върви (на малкия още не смея да му давам такива работи, че то кой знае какви оцветители има вътре).
    Честита и на теб, с малко закъснение :)

    ОтговорИзтриване
  2. Ще ги чакам тези Ротенбургски топки

    ОтговорИзтриване

Търсене в този блог