четвъртък, 21 януари 2010 г.

Рибка "Морско капанче"





 Много обичам цаца, ама от онази холестеролната, дето я предлагат по баровете около морето.  В тази зима взех се размечтах. Ама, много е хубава с биричка :)
 Ще взема да направя вечеря "ала морски бар-капанче". С биричка и рибичка. Ще пържа цаца на тава, че да не ми мирише много кухнята,че ще дотърчат на съседката котките, а тя има цяло стадо.
Извадих от фермата (фризера) замразената цаца. Поизмих я малко и изцедих. Постлах един вестник на кухненската маса, разпилях върху него брашно. Сложих върху брашното една шепа риба, отъркалях я и започнах да я редя в тавата постлана с кухненска хартия. И така докато свърши. Върху подредената риба напръсках олио, и я сложих да се пече, на най-високи градуси. Аз я харесвам хрупкава затова я пробвах докато стане твърда. Този начин за пържене на риба го видях от форума на  БГ мама. Всички риби могат да се пържат така.


 Казах ли ви, че много я обичам тази риба? :))))
 И голяма рибка става така.

13 коментара:

  1. Кате, чак усетих ароматът на пържена цацка у нас през монитора. Мдам, все да ме обхваща носталгия по летните крайбрежни вечери-плясък на вълни, букетен мирис на водорасли и пържена цаца, и естествено халба наливна биричка . Мерси за спомена !:)
    Впрочем и аз да кажа нещичко кулинарно, ако приемеш де...Ако сложиш рибката в едно сито тип гевгир и ръсиш брашното , поклащайки гевгира,а от отдолу подложиш лист хартия, рибката се "облича" в равномерен филм от брашно или ризка, а брашното попадало отдолу на хартията може да се ползва за следващата порция .Но това е по-подходящо за пържена риба, за пържен дроб или тиквички.
    Лека и вкусна вечеря!:)))

    ОтговорИзтриване
  2. Такова нещо пък откога не съм яла... гледай сега как ми отваряш мисъл и работа да търся цаца из магазините.
    А онова другото в чинийката като пръстенчета какво е? Аз като някое малко пощеливо момиченце, да не видя нещо :)))
    Лека вечер и много усмивки, Катюшке :)

    ОтговорИзтриване
  3. fedora , онова другото е още по-голяма вкусотийка-калмари на шайбички.:))))

    ОтговорИзтриване
  4. Онзи ден ми замириса на пържена трицона като минах покрай пазара...ама нямаше в магазина. :( Мерси за идейката, ще се възползвам от нея, като се докопам до рибка. Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  5. Точно така-калмари на шайбички, горещо ги препоръчвам. Благодаря за поздравите и благопожеланията. Сав, от теб само хубави неща мога да науча. Благодаря за чудесния съвет. Желая ви, топли и усмихнати почивни дни!

    ОтговорИзтриване
  6. Катя,поздравления за чудесния блог!
    Вече изпробвах една от твоите рецепти - ориз със сини сливи, стана невероятно вкусно, жалко, че не успях да го снимам:)Заповядай в моя блог, имам наградки за теб!С приятелски поздрави: Теменужка:)

    ОтговорИзтриване
  7. Охо, аз тъкмо бях завидяла, че онези кръгличките са лучени кръгчета :)
    Катя, за пръв път виждам и чувам за приготвена така рибар. Щом твърдиш, че и така става като на капанче, ще пробвам!

    Хубави почивни дни!

    ОтговорИзтриване
  8. моля рибар да се чете като риба /сраааам/

    ОтговорИзтриване
  9. Много яко местенце :)))
    Може ли да се навъртам в този кокошарник и аз?

    ОтговорИзтриване
  10. Пробвай pep-4o, ако я обичате по хрупкава ти препоръчвам да пипаш докато е в фурната, да стане по твърдичка. BiA в моя Кокошарник има място за всички :) Добре дошла! Temenuzhka Благодаря за подаръка. Радвам се, че ти е харесала рецептата за сладкия ориз, той ми е любим от дете.

    ОтговорИзтриване
  11. Тази рецепта , Катя ми я каза много преди да я публикува тук ! Много е хубава ! Много лесен и сполучлив начин на приготвяне на така любимата на всички цаца: не пръска мазнина , не се омирисва къщата , а и става много вкусна . Пробвайте ... :)))) от Лили

    ОтговорИзтриване
  12. Кате, благодаря за рецептата! Чудна е!
    Много усмивки: Ина

    П.П. Разпространявам я и сред познати :)

    ОтговорИзтриване
  13. Радвам се, че си се престрашила да "пържиш" риба на тава.

    ОтговорИзтриване

Търсене в този блог